X testvér
2017. március 24. írta: kingdom

X testvér

x3.JPG

 

Hogy ki vagyok én? Hadd mutatkozzam be neked. A nevem X testvér.

Persze ez nem az a nevem amiről felismernél, nem. Mint ahogy nem is ez szerepel a hírnökkártyámon. Természetesen van saját nevem is melynek hallatán sokakban talán félelemmel teljes tisztelet ébredne, de a valós énemet számodra jótékony homály fedje. Hidd el, egyenlőre így a legjobb. Ezért, ezután nevezz csak bátran X testvérnek. Hű ez most nagyon rejtélyesre sikeredett, de sebaj, tudom, végül mindent megértesz majd ,hogy miért vagyok-e rejtélyes név mögött. Ugye nem tartasz ezért tőlem? Mindenesetre remélhetőleg máris sikeresen felkeltettem a kíváncsiságodat. Akkor hadd kezdjem el.

Bármily meglepő, de nekem is van egy dátum ahol megkeresztelkedtem. Engem is megtapsoltak mint téged, sok-sok évvel ezelőtt. Van egy nevem, arcom és családom, köztetek vagyok az összejöveteleken és hétről-hétre elkápráztatlak benneteket ékesszóló előadásaimmal, példás hozzászólásaimmal, példamutató családommal. Állítólag a humorom is páratlan, ezt többen megjegyezték vendégszónokként való látogatásaim során, több gyülekezetben is. Bár ők mást értenek a humor alatt mint én. Ha megtudnák az igazságot rólam, na az lenne igazán csak a humoros, mert jelenlétem önmagában is egy nagy geg. Persze ezen csak én mosolygok legbelül. Mert ha megtudnátok rólam tényleg a valóságot, inkább a szívetekhez kapnátok és ledermednétek.

Ha jól figyelsz a kongresszusokon és a gyülekezetben, talán fel is ismerhetnél amikor bizonyos dolgokban árnyaltabban fogalmazok mint a többiek, de azért ügyelek, ezért nem lesz könnyű dolgod.

Ott vagyok azokon az üléseken is, ahol dönteni kell a gyülekezet és a szervezet ügyes bajos dolgairól, hűségem és kipróbáltságom megkérdőjelezhetetlen mindenki előtt. De ne feledd, hogy mindezek ellenére, én vagyok az X testvér, a belső énem ami számodra láthatatlan, na valójában az vagyok én. 

Bár még nem is sejted, de igazából én vagyok a Te igazi testvéred, a többiek akikben megbízol csak fogaskerekek, egy nagy rendszer részeként, és ha kell habozás nélkül alárendelik sorsodat a legfelsőbb érdeknek, ledarálnak, ha kell elveszik életed, céljaid, vágyaid, reményeid, családod, gyermekeid és még a barátadat is. 

Én már rég nem olyan vagyok mint ők, bár a gyülekezetben a jól ismert szerepemben tetszelgek, mutatom azt amit mindenki látni akar, hosszú évek alatt tökélyre fejlesztettem a rejtőzködésemet, senki sem tudja valódi énemet felfedni.

Más vagyok, de erről te mit sem sejthetsz. Igen, én vagyok a rejtőzködő X testvér, a te legjobb barátod. Nem is gondolod hányszor tettem érted a háttérben és éltem a tekintélyem hatalmával, hogy neked egy kicsit könnyebb legyen majd. Most, hogy ezt is megtudtad remélem máris szimpátiát ébresztettem benned.

Én bár veled vagyok, de nem ismerhetsz meg. Sajnálom. Még nem. Az én nevem számodra legyen továbbra is csak egyszerűen, a titokzatos X testvér. Kérlek tartsd egyszerűen csak ennyit a fejedben rólam, hogy létezem, és veled vagyok. Ennyi is elég.

Hidd el, nekem sem könnyű kettős életet élni, úgy mintha kettő teljes életem lenne és mindezt a legnagyobb hitelességgel, de mégis a legfelsőbb jó érdekében évek óta sikeres vagyok ebben. Tökéletesen kitudom kapcsolni az agyamat az összejöveteleken, hogy ne legyenek hatással rám az agymosó tanítások, bár már egyre nehezebb.

Mindezen helyzet fintora és humora, olykor meg is édesíti önként vállalt szerepemet, és titkon jókat mulatok a helyzeteken amiket sikerült kedvemre és javadra módosítanom, természetesen a legfőbb jó érdekében.

Van amikor elfog a szomorúság, és a borúfelhők összegyülekeznek a fejem felett a tehetetlenségem miatt. Ez miatt van, hogy nem alszom éjszakákon át, van, hogy este az ágyamban fekve összeszorítva a párnám sarkát könnyezem, mert nem tudtam neked segíteni, mert nem lehettem ott, vagy mert akkor lelepleztem volna önmagam. Kockáztatnom kellett volna, de azt én nem tehetem. Néha olyan mintha egy nagy árral úsznék szemben úgy ,hogy mindenki más velem úszik szemben, ez sokszor próbára tesz engem.

Nem, nem adom fel, ne gondoljátok egy pillanatra sem, az én létem értelme a szervezet létének köszönhető, a tőle kapott sebek szültek és erősítettek meg. Ha ő megszűnik egyszer, akkor majd megszűnök én is. De addig is, itt vagyok. Én vagyok a Te kitartó X testvéred.

Emlékszel arra a múltkor, amikor hozzám fordultál tanácsért, amikor le voltál nagyon törve? Jó volt látni, hogy nem félsz tőlem és teljes bizalommal vagy irántam.Végül megnyugodtál, és reálisan tudtál tekinteni a helyzetedre. Bár azt gondolhattad, hogy a szervezet és egy tapasztalt vén tanácsát kaptad, valójában csak az én bölcsességemből merítettem neked, a szervezetnek ehhez semmi köze sem volt, hidd el.

Arra is emlékszel amikor rugalmasságra ösztönöztelek? Valójában arról volt szó, hogy megtanítottam neked, miként tudod a szervezet használhatatlan vacak tanácsait ügyesen a javadra fordítani, így sok fejfájástól és álmatlan éjszakától megszabadítottalak.

Vannak vágyaim, el is árulom neked. Most az, hogy bárcsak mindenütt ott lehetnék, ez tényleg igazán felvidítana. De sajnos még nem lehetek. Remélem és hiszem, mint ahogy engem is a szervezett termelt ki, úgy születnek még X testvérek hozzám hasonlóan. Csak az miatt sír vért a szívem, hogy nem lehetek ott mindenütt, de reménykedem. Ahogy látom, a gép és az idő még nekünk dolgozik, jó esélyel minden gyülekezetben ott leszek majd, csak egy kis idő még, ha jól figyelsz, talán felismerni vélsz majd.

Vannak akik azt mondják majd, -ez áruló ! - és Jehova haragja úgy is agyon sújtja majd! Nos, én ennek pont az ellenkezőjét érzem. Vajon, ha Jehova utálna azért amit teszek nem, de régen agyonsújtott volna már? Melyik isten az, aki megengedné, hogy éveken át ellene tegyek állítólag a legnagyobb szentségtörést elkövetve?

Ehelyett alapvetően jól érzem magamat bőrömben az álarcom alatt és látom, hogy talán pont ő segített nekem önként vállalt szerepemet betölteni sikeresen, hosszú-hosszú éveken át … és még most is! Igen, most is.

Most, amikor tekintélyemnél fogva elfogom érni, hogy javadra tegyek az ítéletedben mert ott leszek a kisteremben. Mit teszek érted? Azt, hogy ne sújtsanak méltatlanul akkora haraggal mint amit a szervezet diktál és lehetővé tesz. Én túl látok a papírokon, leveleken, irányelveken, a biblia előttem nyitott könyv, amiről hiszem, ha kell melléd állítok, én emberként látlak téged. Nem tudhatod, de végig veled leszek akkor is, amikor már mindenki más elfordult is tőled. Tudod hol találsz. Vagy mégsem?

A hobbimról már meséltem neked? Az egyik kedvenc időtöltésem a blogolás. Igen, sokkal több mondandóm van mint amit a gyülekezetben el tudnék csepegtetni, sokkal több mint amit a körzetben eltudnék valaha is hinteni. Különleges örömöt okoz nekem most az, ha látom, milyen sokan elolvassák a hazug szervezetet leleplező írásaimat.

Jó látni és érezni, az ellenállásban már nem vagyok egyedül. Ott is velem vagytok amikor posztjaimat olvassátok. Igazán szívet melengető hétről-hétre látni, hány százan és ezren nyitjátok meg titkon oldalaimat és jólesik néha olvasni hozzászólásaitokat is. Ezért egy picit a gyermekeimnek is tartalak már néhányotokat, jó lehet, talán sokkal fiatalabb vagyok nálatok mint ahogy azt gondolnátok.

Szívderítő arról is hallanom, hogy írásaimat olvasva szinte gyülekezet méretű tömegek távoznak szervezettől. Jó olvasni a visszajelzéseket, hogy miután szakítottatok ezzel a hazug szervezettel, lelki útravalókkal szolgálhattam nekik hétről-hétre. Tudom, ha ez kiderülne rólam, én lennék a szervezetben maga az Antikrisztus, amit persze nagyon viccesnek találnék.

De ne hidd, egy pillanatra sem, hogy nekem nincs hitem, vagy egy lelkiismeretlen szörnyeteg vagyok! Hiszem azt ,hogy a leghelyesebben teszek és utam beteljesül ,az amit ma adok neked a gyülekezetben és az interneten, egyszer úgy is megteszi a hatását. Minden cselekedetem egy befektetés a jövőre nézve a Te és gyermekeid, valamint az utókor számára!

Nem tudhatod, hol és mikor, de ott vagyok és leszek veled, ez az én nagy mutatványom.

Bár lehet, hogy soha nem fogunk találkozni személyesen, és nem tudhatod meg ki is vagyok valójában, de gondolj arra, hogy létezem, és mindig veled leszek a szervezetben, valamint itt kint az írásaimban. Soha nem hagylak cserben, még akkor sem, ha már mindenki más el is fordult tőled. Én nem fordulok el tőled pusztán csak azért, mert bűneid vannak, ezért én vagyok, leszek a legbiztosabb pont az életedben. Én tudom milyen jó érzés az, ha marad valaki még neked akkor, amikor mindenki más már elhagyott, azok is, akiket szeretteidnek hittél.

Félsz még tőlem? Most, hogy ennyi mindent elárultam magamról és  tudod kik azok, akikért létezem? Na ugye ... ezt így is reméltem így a végére. Bár lehet, hogy személyesen is megszeretnél ismerni ezek után, ez a vágy hidd el engem is kínoz olykor. Bárcsak elmondhatnám neked, hogy valójában ki is vagyok. Tudom, most talán mindezzel még kíváncsibbá is tettelek, ... sejtettem, hogy így lesz, bár nem ez volt a célom. ... Sajnálom.

Nevezz csak egyszerűen X testvérnek! Ha kellek majd, tudod hol találsz. Add tovább másoknak akik bajban vannak, hogy ha keresnek, itt még biztos megtalálnak. 

És még valami. Tudd, ha valaki elmegy melletted holnap a gyülekezetben és vállatok gyengéden összeütközik az lehet, hogy én vagyok! A te legjobb barátod, X Testvér.

 

 X testvér

ui: (nem tűnök el soha)

A bejegyzés trackback címe:

https://blogjt.blog.hu/api/trackback/id/tr4512364453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sitites 2017.03.24. 13:55:19

@sefatias: Téged meg mi bosszantott fel ennyire?

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2017.03.24. 14:00:00

@Sitites: A posztban leírt ember nem létezhet. Csak valaki vágyik arra a dicsőségre, ami azzal jár. Több hazugság is van benne. És el akarja adni magát úgy, mint aki segít. Miközben valójában semmilyen segítséget sem tud nyújtani. Legszívesebben részletesen végig mennék az egész íráson, kielemezve azt. De sajnálom rá az időt

Sitites 2017.03.24. 14:07:44

@sefatias: És azt nem tudod elképzelni, hogy szimbolikus? Hogy a tartalma/jelentése nem egészen az, ami a konkrét szavak szintjén olvasható?
Mert én pl. egyből úgy értettem:))

Sitites 2017.03.24. 14:19:02

@sefatias: Kinek mit:)
Testvért, Barátot, Krisztust, Istent... bármit/bárkit...
Én csak azon lepődtem meg, hogy olyan gyorsan lehazugoztad, hogy ihaj.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2017.03.24. 14:38:30

@Sitites: Amikor valaki egy hazug rendszer része, úgy, hogy nem ért egyet a rendszerrel, de a résének kell maradnia, akkor azt csak hazugsággal tudja megvalósítani. És még hangot is ad annak, hogy olyan jól csinálja, hogy nem bukik le, és még dicsőséget is kap, és még ide is ír, hogy dicsőséget kapjon, hogy ő mekkora hős, amiért áldozatok árán segít másoknak. Miközben valójában nem is tud segíteni. És még azt is meri állítani, hogy ő Istentől kap ehhez erőt. Persze...

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2017.03.24. 14:39:15

@Sitites: Pár éve már volt egy hasonló egy másik blogon

Sitites 2017.03.24. 14:54:37

@sefatias: oké, értem:)
És nem is vitatom, hogy én kívülálló vagyok, sok mindent nem értek....

t.csilla · http://blogjt.blog.hu/ 2017.03.24. 17:23:37

@Sitites:
Szerintem is jelképes a leírás, nem egy konkrét személyről lehet szó, de értem Sefa reakcióját is. Ennek részben talán az állhat a hátterében, hogy a blogokon elég sokan vallják magukat valami belső ellenállásnak, aki 'a bentlévők érdekében tesz dolgokat, úgy hogy arról az érintettek nem tudnak'. Amikor még valaki bent van, és kétségbeesetten keres valami fogódzót, akkor pedig leginkább csak lapos sumákokat talál, akik kétarcúsággal és duplabeszéddel próbálják leplezni a saját gyávaságukat, amiért nem merik felvállalni az egyenességet a szervezeten belül, és annak következményeit, ami ezzel járhat.

Viszont mégis csak létezniük kell ilyen (elképzelt) embereknek - amiről a cikkben szó van -, hiszen ők azok, akik pl kicsempészik a legfrissebb belső anyagokat, ami lehetővé teheti a megjelentetésüket. Ha egyesek nem lennének hajlandóak ilyen "képmutatásra", akkor szegényebbek lennénk egy rakás ismerettel a szervezet viselt dolgairól, amelyek viszont elég fontosak az önvád felszámolásában. Igaz, ezeknek a "kétarcúaknak" a léte magától a szervezettől függ, és mondhatnánk is, ha nem lenne képmutatás, akkor eleve nem lenne szükség az általuk nyújtott megoldásokra sem. De nem így van, és erről nem feltétlenül ők tehetnek, de igaza van Sefának, hogy a hazugság hézagait csak hazugsággal tudják áthidalni. Ehhez pedig nem mindenkinek van gyomra. Nem vagyunk egyformák!

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2017.03.24. 17:53:19

@t.csilla: Ha viszont ez egy nem létező jelképes személyről szól, akkor mi értelme a posztnak?

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2017.03.24. 19:20:23

Amúgy nekem az nem tetszik, hogy hamis "biztonságérzetet" kelthet X testvér ..amire sokan ráfázhatnak, padlót foghatnak, becsapottá válhatnak..mivel X testvér nincs ott minden gyülekezetben...Ha elfogadnánk még azt is, hogy sok ilyen X testvér van..akkor is lehetetlenség...s ha még azt is elfogadnánk, hogy pl. ő lenne mondjuk egy fióktag vagy fiókkoordinátor..akkor sem érne semmit sem azon a módon, ahogy megnyilvánult, vagy meg szeretne nyilvánlni szinte semmit sem..Képtelenség..még Krisztus sem tudna krisztusi világot teremteni "ebben a szervezetben"..Mit kezdett a zsidókkal...semmire sem ment..Itt se menne...hát még egy "közülünk"....Hamis biztonságérzet azzal a szájízzel, hogy maradjál nyugodtan mert én itt vagyok, nem kell elhagynod a szervezetet...Olyan megváltó szerep reális -igazi reális megoldás hiányában...
Amúgy meg a szervezet nagyon is megérzi, ki az ki nem közéjük való már. s mind a dögkeselyük ott fognak körözni feje felett arra várva, mikor csaphatnak le...Megérzik a vért...Megérzik ki nem közéjük való...van ilyen képességük...

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2017.03.24. 19:23:14

Amúgy meg nem vagyok ellene, sőt ha tud segítsen....Olvastam olyat is, hogy valaki azon gondolkodott, nem lett volnna-e helyesebb benn maradni, hogy így tudjon segíteni ..Vagyis nem vagyunk egyformák...sok sikert ehhez..De az előbb irottakat vallom..

t.csilla · http://blogjt.blog.hu/ 2017.03.24. 20:48:29

@sefatias: Jaj, ne már!
Vannak, akik nincsenek meg anélkül, hogy másokat manipulálnának :). Akkor már elvileg használhatja ezt a képességét mások segítésére is, nem?

Mégis azt mondom, hogy akik bent vannak, jobb ha megtanulnak magukban megbízni, elvégzik a saját kutatásaikat a szekták indoktrinációs technikáiról és összevetik azokat a saját vallásuk történelmével, tanításaival és gyakorlataival. Azok, akik valamilyen okból kritikus helyzetben vannak, pl depressziósok, öngyilkosságot fontolgatnak stb., keressenek segítséget mentális szakembernél, vagy forduljanak a hatóságokhoz, ha erőszak áldozatai. Ezzel többre mennek, mintha az "X testvérek" akcióira várnának....

Egonymus+ · http://jt-blogger-egonymus.blog.hu 2017.03.24. 20:52:01

Bizony én ismertem egy testvért, aki X volt a gyülekezetünkben.
Nehéz, de lehetséges. Bírta hosszú évekig, mint egy 007-es, aztán feladta magát és elkülönült. Néhányan sejtették, hogy kettősséggel szolgál a testvérek lelkére vigyázva. Egyszer elszólta magát, innen tudom. Biztosítottam, hogy tőlem nem kell tartania. Azóta is tartjuk a kapcsolatot, mert nem sokkal utána én is otthagytam a gyülekezetet. "...valaki azon gondolkodott, nem lett volna-e helyesebb benn maradni, hogy így tudjon segíteni..." Sokszor ő is így érez. Ha visszatér, csak emiatt a küldetés miatt fogja megtenni.

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2017.03.24. 21:11:01

@Egonymus+: Egy kommentben olvastam régebben.... lehet "Ő" írta ?

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2017.03.25. 08:52:32

@t.csilla: Az X testvérség valójában önfeláldozásnak álcázott gyávaság

BlogJT admin · http://blogjt.blog.hu/ 2017.03.26. 10:55:36

@sefatias: A posztban szereplő személy nem létezik, hanem léteznek! Ugyanis egy olyan jelenséget ír le amely jelen van bizonyos gyülekezetekben olyan személyek jelenlétében, akik a posztban említettet területek némelyikén vagy esetleg mindegyikben olyan hatalmi potenciállal rendelkeznek, hogy az eseményeket alakulására igen is kihat a tevékenységük.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2017.03.26. 10:57:21

@BlogJT admin: Tehát akkor a poszt valóban hazugság, csak nem Xtestvéré, hanem valamelyik szerkesztőé

BlogJT admin · http://blogjt.blog.hu/ 2017.03.26. 11:17:52

@sefatias: Több ilyen személyről is tudunk akik, nem tudtak a családi és egyéb kötelékek miatt kilépni a szervezetből, nem is magukra hanem másokra való tekintet miatt. Ezért nem beszélhetünk gyávaságról, sokkal inkább beszélhetünk ésszerűségről a részükről, mert figyelembe vették mások érdekeit is, hogy mit okozna az, ha elkülönülnének. Ezzel sok szívfájdalomnak sikerült elejét venni.
Valamint felismerték, megértették, hogy a még meglévő hatalmi helyzetükkel akár javára is tehetnek a lehetőségeikhez mérten azoknak, akik a szervezetbe rekedtek.
A poszt tehát nem is annyira egy konkrét személy, hanem allegorikus megszemélyesítése a szervezetben való hitüket elvesztett, de felébredt még hivatalosan bent lévő befolyásos tanúk csoportjának akiknek valós száma ismeretlen, de mindenképpen létező jelenség.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2017.03.26. 11:19:35

@BlogJT admin: tévedésben vagy! A poszt nem azokról szól, akik sajátos körülményeik miatt nem tudnak kilépni a szervezetből, hanem egy olyan emberről, aki pozícióban van, megpróbálja enyhíteni a bennlévők problémáit, aki előadásokat tart, ügyekben dönt, de Jehova szellemének segítségével végzi a munkáját.
A poszt egyértelműen EGY emberről szól, és nem egy csoportról. Azt a benyomást, hamis reményt szeretné kelteni, hogy vannak a felső vezetők között olyanok, akik átlátják a problémákat, és ha majd egyszer rajtuk múlik, akkor megváltoztatják. Ráadásul Jehova segítségével.
Tehát a poszt írója hazudik, hamis reményt kelt, és befolyásolni szeretne.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2017.03.26. 11:21:28

@BlogJT admin: Közben kiigazítottad a kommentedet. Az állításomat továbbra is fenntartom: A poszt káros! És ha én erre nem harapok rá, akkor az olvasókban azt az érzést keltené, hogy van ilyen ember, aki leírta a tapasztalatát. Tehát nincs ilyen ember, csupán a poszt írója kreált egyet

BlogJT admin · http://blogjt.blog.hu/ 2017.03.26. 11:44:33

@sefatias: Nincs hamis állítás, van és vannak ilyen személyek, még ha ez hihetetlen vagy felfoghatatlan is számunkra. A poszt értelmezésében sokat segíthet az, ha megfelelő módon kiegyensúlyozottan közelítünk hozzá, figyelembe véve annak sajátos (irodalmi) stílusát. (Mint ahogyan az néhány hozzászólónak azonnal érthetővé is vált.)

BlogJT admin · http://blogjt.blog.hu/ 2017.03.26. 11:46:37

@sefatias: Az első kommentedet töröltem a szabályzatunk 6. pontjának megsértése miatt. Valamint történt egy ön moderálás, helyesírási hiba miatt.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2017.03.26. 11:49:31

Jehova Tanúit egy életen át hitegetik azzal, hogy várjanak Jehovára. Ezzel kiveszik a kezükből az egyetlen megoldást a problémákra. Ugyanis a problémákat csak úgy lehet megoldani, ha nekiállunk és megoldjuk. Azzal, hogy a szervezet türelemre, várakozásra int eléri, hogy senki ne csináljon semmit, ennek köszönhetően pedig a problémák konzerválódnak, megoldatlanok maradnak. Sőt, még súlyosbodnak is. A szerencsétlen Tanú pedig éveken át szenved, bízva abban, hogy Jehova egyszer talán segít. És így mennek tönkre életek. Ugyanis Jehova még soha senkinek nem segített. a problémák megmaradtak, súlyosbodtak, vagy egyszerűen eltűntek maguktól, de a legritkább esetben oldották meg őket.
Erre itt ez a poszt, ami megint azt az üzenetet közvetíti, hogy ne csinálj semmit, csak várj. Várj X testvérekre, várj Jehovára, várj a Jehova támogatását élvező X testvérre. De ne csinálj semmit, mert a kellő időben úgyis segíteni fognak. De nem fognak. Senki nem fog segíteni. Nincs Jehova, nincs X testvér. Csak az egyén van és a saját élete. Ami csakis abban az esetben fog megváltozni, ha az egyén nem másra vár, hanem a saját kezébe veszi az élete irányítását. Azok az emberek, akik különböző okokból bent maradnak a szervezetben, a saját életüket dobják el. Nem hibáztatni szeretném őket ezért, hanem egyszerűen ez a tény. És ők is hozzájárulnak ahhoz, hogy a rendszer fent maradjon. Ugyanis soha nem tehetnek semmi komolyat mások érdekében. Mert akkor ők is lebuknának. Tehát az ő esetükben is gyávaságról van szó. De a gyávaságot nem kell mindig negatív értelemben venni.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2017.03.26. 11:50:21

@BlogJT admin: elmagyaráznád nekem a moderálás pontos okát?

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2017.03.26. 11:56:18

" gondolj arra, hogy létezem, és mindig veled leszek"

"Soha nem hagylak cserben, még akkor sem, ha már mindenki más el is fordult tőled"

"én vagyok, leszek a legbiztosabb pont az életedben. "

"Ott is velem vagytok amikor posztjaimat olvassátok."

"sokan elolvassák a hazug szervezetet leleplező írásaimat."

"végig veled leszek akkor is, amikor már mindenki más elfordult is tőled. Tudod hol találsz. Vagy mégsem?"

"Emlékszel arra a múltkor, amikor hozzám fordultál tanácsért"

"Vajon, ha Jehova utálna azért amit teszek nem, de régen agyonsújtott volna már? Melyik isten az, aki megengedné, hogy éveken át ellene tegyek állítólag a legnagyobb szentségtörést elkövetve?"

" a biblia előttem nyitott könyv,"

"írásaimat olvasva szinte gyülekezet méretű tömegek távoznak szervezettől. "

"Jó olvasni a visszajelzéseket"

Összeszedtem pár hazugságot a teljesség igénye nélkül. Piszkosul felháborított ez a poszt.

BlogJT admin · http://blogjt.blog.hu/ 2017.03.26. 11:57:09

@sefatias: Szabályzat:
6. Nem hangozhatnak el személyeskedő kijelentések (pl.: "nem vagy elég alázatos"; "ilyen vagy olyan vagy"; "túl büszke vagy" és hasonlók).

A posztban megfogalmazott személyek csoportját illetően tett, indulatos kijelentéseid miatt. Véleményt lehet mondani, de van egy határ.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2017.03.26. 12:19:31

@BlogJT admin: Megkérdezhetem, hogyan lehet személyeskedő valakivel, aki nem is létezik?

BlogJT admin · http://blogjt.blog.hu/ 2017.03.26. 12:27:04

@sefatias:
"egy hazug, képmutató ember vagy, ... önimádó, egoista, hazug, ... " szavak használata.
Mint ahogy említettem, létező személyekről van szó és tevékenységük a sajátos ellenállásukat illetően pozitív megítélésű a blog szellemét is figyelembe véve, ezért ezek a jelzők sértőek számunkra és az effajta belső ellenállásra nézve. Mindenképpen megérdemlik a védelmünket és támogatásunkat a becsmérlő ,lealacsonyító jelzőkkel szemben.

BlogJT admin · http://blogjt.blog.hu/ 2017.03.26. 12:38:01

@sefatias: Az általad kiemelt gondolatok egyike sem hazugság, egyetlen egy pontja sem! Ezt megértem, ha nehéz elfogadni valakinek, azt viszont nem ha ezért valaki nekik megy ezeknek a személyeknek és a posztnak. Javaslom zárd le magadban a témát ha ez felkavar és fogad el, hogy vannak dolgok amik megtörténnek személyes nézeteink ellenére is.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2017.03.26. 13:10:50

@BlogJT admin: Nézd. tényleg nem érdemes tovább ragozni. Ez a poszt hamis. Hamisat állít, kitalált emberről szól. Ilyen ember nincs és a poszt író nem valakinek a beszámolója alapján írta, hanem csak úgy leült és létrehozta. Mindezt úgy beállítva, mintha valós élet történet lenne. Ami amúgy is elég gáz. Most meg nekiállsz és hatalmi szóval megpróbálod védeni a hülyeséget, hátha akkor nem tűnik hülyeségnek. Pontosan azt csinálod, ami ellen fellépsz

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2017.03.26. 13:25:33

de ha már ennyire oda vagy az írásodért, megmutatnád, hogy hol olvashatom a posztban szereplő csoport " hazug szervezetet leleplező írásait"? Amelyek hatására "szinte gyülekezet méretű tömegek távoznak szervezettől"? És akik számára " a biblia nyitott könyv" ? Szívesen beszélgetnék velük

t.csilla · http://blogjt.blog.hu/ 2017.03.26. 17:28:50

@sefatias: "És ha én erre nem harapok rá, akkor az olvasókban azt az érzést keltené, hogy van ilyen ember, aki leírta a tapasztalatát. Tehát nincs ilyen ember, csupán a poszt írója kreált egyet"
Bennem nem keltődött az az érzés, hogy ez a leírás egy konkrétan létező emberről szólna. Inkább egy-egy pontban létező dolgokról ír, összegyúrva egy elképzelt személlyé.
Megértem én a személyes sérelmedet, amit átélhettél néhány személytől, de nem igazán jogos a cikket hazugnak nevezni, és nem ismerheted minden olyan személy körülményeit sem, akik a "belső ellenállás" útjára léptek. Igazad van abban, hogy ha valaki bent van, akkor nem, vagy csak ritkán tapasztalhat segítséget bárkitől is....de ezért (is) írtam egy korábbi hozzászólásomban, hogy az X testvérekre nem igazán kell támaszkodni, hanem mindenkinek meg kell tanulnia saját magában bíznia és elvégezni a saját kutatásait. A cikk sehol nem mondja azt, hogy egy titokzatos X testvérben kéne bárkinek is bíznia és nem járhat utána dolgoknak saját maga. Pedig te ezzel vádolod az írót:
"Erre itt ez a poszt, ami megint azt az üzenetet közvetíti, hogy ne csinálj semmit, csak várj. Várj X testvérekre, várj Jehovára, várj a Jehova támogatását élvező X testvérre. De ne csinálj semmit, mert a kellő időben úgyis segíteni fognak. De nem fognak."
Ezt sehol nem lehet a szövegben olvasni, sőt kivenni sem. Nem tudom miért írtad.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2017.03.27. 07:16:36

@t.csilla: Nekem nincs személyes sérelmem. Én csupán a poszt hamisságára reagáltam.

"Bennem nem keltődött az az érzés, hogy ez a leírás egy konkrétan létező emberről szólna."

Pedig a poszt végig úgy van fogalmazva, mintha egy ember írná le a dolgait, sehol nincs utalás egy osztályra.

"A cikk sehol nem mondja azt, hogy egy titokzatos X testvérben kéne bárkinek is bíznia"

Én máshogy látom:
" gondolj arra, hogy létezem, és mindig veled leszek"

"Soha nem hagylak cserben, még akkor sem, ha már mindenki más el is fordult tőled"

"én vagyok, leszek a legbiztosabb pont az életedben. "

"Ott is velem vagytok amikor posztjaimat olvassátok."

Valamint ott vannak még az előző kommentemben leírt megválaszolatlan kérdések

keresemazutam 2017.03.27. 09:47:06

A felvázolt X testvér nekem nem szimpatikus! Olyan tulajdonságokat képességeket tulajdonít magának amivel ember nem rendelkezik!

Nyilván léteznek X-ek,én is ismerek olyan személyeket akik mások jólétét keresik akár a szervezet ellenében is. Hatékonyságuk viszont rendkívül korlátozott. Ha pozícíoban próbál maradni azért ,ha erről lemond azért! A kettős ügynökség pedig eleve erkölcsi, alkalmassági kérdéseket vet fel,

A 26 szervezeti tagként eltöltött év alatt szinte semmi tartós eredményét nem láttam X-ék működésének.Pedig többen őszintén próbálkoztak! Bedarálta őket a gépezet. Az sem ritka hogy a belső ellenálló "csak" reformer,még mindig kötődik a szervezet isteni voltához.

Az egyik legismertebb "X" Raymond Franz abszult pozicioban volt, mégsem tehetett sokat a testvérekért a rendszer miatt! A legtöbbet azzal tette, hogy kiált az elveiért bevállalva a veszteségeket , nevét felvállalva kintről mutatott példát a hogyan továbbrol. És egyáltalán nem volt olyan ön fényező mint a posztban bemutatott X

Ez persze csak az én meglátásom,a "menni vagy maradni" kérdést lehet ,sőt érdemes lehet feszegetni,de senki nem láthat át minden tényezőt! Mindenkinek magának kell választani! Több rossz variációból! Mert ez bizony fájni fog!

t.csilla · http://blogjt.blog.hu/ 2017.03.27. 10:03:05

@sefatias:
"....úgy van fogalmazva, mintha egy ember írná le a dolgait, sehol nincs utalás egy osztályra...."

Úgy tűnik nem tudsz elszakadni az osztálytól :), Jeremiás osztály, Ábrahám osztály, munkásosztály, x testvér osztály.....stb.
Nem hinném, hogy itt egy osztályról lenne szó. Maradjunk annyiba, hogy neked nem tetszik a cikk, amihez minden jogod megvan. Amikor először olvastam (még a kommentjeid előtt), akkor épp az jutott eszembe, hogy milyen jól összeszedte az író a lényeget. Függetlenül attól, hogy nekem is megvan a személyes véleményem a "belső ellenállásról", de úgy érzem nem az én tisztem eldönteni, hogy ki gyáva, vagy ki ésszerű a bentmaradását illetően. (Pl akinek kis gyerekei vannak, és a házastársa hithű Tanú akar maradni, akkor az nem olyan könnyű csak úgy legénykedni az egyenességgel, meg a bátorsággal, hogy ki akar lépni a Tanúktól. Könnyen lehet, hogy nem sűrűn fogja látni a gyerekeit utána, és mire azok önállóan dönthetnének, már a Tanúk befolyása alá kerülnének.)
Legvégül mindenkinek szembe kell majd néznie egy vízválasztó eseménnyel a maradást vagy az elhagyást illetően, de ehhez mindenkinek a saját tempójában kell haladnia.
Másrészről a "belső ellenállás" egy valódi kifogás is lehet a gyávaságra vagy alakoskodásra. Már csak ezért sem említenék itt osztályt. Egy szektában azért sok köpönyegforgató ember is van, nem mindenki ártatlan bárányka. Aki bentről kintre kibicel, az ugyanezt megteheti fordítva is. Létezhetnek kettős ügynökök, és miért is ne. Ezért azt feltételezni, hogy aki elhagyta a szervezetet, vagy valamiért csalódott abban és ezért próbál alátenni nekik ("leleplezni a hamis szervezetet"), az mind áldott jó ember, naiv dőreség. Itt nem osztályok vannak, hanem emberek, akik ilyenek is meg olyanok is, mint mindenki más.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2017.03.27. 10:26:01

@t.csilla: én CSAK a posztban ismertetett X testvérre reagáltam, és nem a különböző okokból szervezetben maradni kénytelen áldozatokról. Ez fontos különbség, de ezt fentebb már leírtam.

szinuhe1 2017.03.27. 13:17:53

....." -ez áruló ! - és Jehova haragja úgy is agyon sújtja majd! " ......

Évekkel ezelőtt Chicago-ban, a Jackson parkban egy ember tömeget gyűjtött maga köré. Fellépett a szónoki emelvényre, azután elkezdte vádolni Istent: "Ha van Isten, akkor nézzék milyen borzasztó zűrzavart hagyott ezen a világon. Ha van Isten, akkor miért nem tesz ez ellen valamit. Ha van Isten, akkor kihívom Őt itt és most, hogy három percen belül vágjon engem agyon."

A tömegen döbbent csend lett úrrá. Mindenki visszatartotta a lélegzetét, szinte számolva a másodperceket is. Egy perc múlva nem történt semmi. A második perc is eltelt, és még mindig nem történt semmi. A harmadik percben a feszültség egyre jobban fokozódott, de a végén semmi nem történt. Végül a hitetlen szónok hatalmasat kiáltott: "Nézzék, itt a bizonyíték, hogy nincs Isten!"

Majd kihívást intézett a tömeghez, hogy lépjen ki, aki bebizonyítja, hogy nincs igaza. Kis idő múlva egy hajlott hátú idős hölgy, vállkendőbe burkolózva, görbe bottal a kezében, átfurakodott a tömegen. Megállt a szónok elott, és azt kérdezte:

- Uram, vannak önnek gyermekei?

- Igen - válaszolta - van két remek fiam és két kedves leányom.

- Ha az egyik odamenne önhöz egy késsel, és azt mondaná: "Apa, ölj meg engem!", megtenné ezt?

- Annyira szeretem őket, hogy gondolni sem tudnék arra, hogy megöljem valamelyiket - válaszolta.

- Ez az, amiért Isten nem vágta agyon önt az alatt a három perc alatt. Ő szereti önt. Az egyszülött Fiát adta azért, hogy az ön bűnei megbocsáttassanak, és hogy üdvözüljön. Jobb lenne elfogadni ezt az ajánlatot - válaszolta az idős hölgy.

.... hát ezért nem kell félned..... amúgy nagyon jó írás !

Nemtalalt 2017.03.27. 14:12:07

@sefatias: " gondolj arra, hogy létezem, és mindig veled leszek"

"Soha nem hagylak cserben, még akkor sem, ha már mindenki más el is fordult tőled"

"én vagyok, leszek a legbiztosabb pont az életedben. "

"Ott is velem vagytok amikor posztjaimat olvassátok."

"sokan elolvassák a hazug szervezetet leleplező írásaimat."

"végig veled leszek akkor is, amikor már mindenki más elfordult is tőled. Tudod hol találsz. Vagy mégsem?"

"Emlékszel arra a múltkor, amikor hozzám fordultál tanácsért"

"Vajon, ha Jehova utálna azért amit teszek nem, de régen agyonsújtott volna már? Melyik isten az, aki megengedné, hogy éveken át ellene tegyek állítólag a legnagyobb szentségtörést elkövetve?"

" a biblia előttem nyitott könyv,"

"írásaimat olvasva szinte gyülekezet méretű tömegek távoznak szervezettől. "

"Jó olvasni a visszajelzéseket"

Összeszedtem pár hazugságot a teljesség igénye nélkül. Piszkosul felháborított ez a poszt.
--------

Engem is.

Mintha Sátánt olvastam volna... Rá igaz is lehet minden állítás - szerintem.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2017.03.27. 14:57:42

Egy régebbi írásom a témában. De azt hiszem írokmég :)

sefatias.blog.hu/2012/11/12/kint_vagy_bent

kingdom · http://blogjt.blog.hu/ 2017.03.27. 17:16:14

Na még egyszer. Úgy tűnik néhányan nehezen viselik X testvér tevékenységét és nem is tudnak mit kezdeni a történettel. Kár, hogy nem lett kötve korhatárhoz az elolvashatósága egy nagy piros karikában. Mert ehhez úgy tűnik nem tudnak felnőni sokan.
Nem értem miért nehéz elhinni azt, hogy vannak akik úgy döntenek, hogy nem lépnek ki a szervezetből és megtartják szolgálati kiváltságaikat amíg lehet és lehetőségiekhez mérten fésülgetik a dolgokat. Ez NEM SCI-FI, X testvért egy létező testvér története ihlette meg. Én magam is ismerek ilyeneket. És ezt most ne is ragozzuk.

És valaki meg is említette, hogy JT.- nál X -testvér nélkül is sok köpönyegforgató lelkiismeretlen testvér van, aki valójában nem, hogy nem igazi testvér,de Istenben sem hisz, csak játssza a kiosztott szerepét. Igenis van ilyen! pont. Ez a jelenség sokkal jobban fel kellene ,hogy háborítson mint X testvér!

A történetet bár valós személyek ihlették, mégis bele van ágyazva egy allegorikus történetbe, kiemelve azokat a területeket ahol egy X testvér aktiválni tudja magát. A sztori (allegorikus) ezzel többet is tartalmaz mint egy bizonyos tesó tevékenységét. Bemutat egy olyan réteget, akiknek a szervezet hibáit fésülgetik odabent. Nem állítja, hogy egy ugyan azon személy állandóan végzi ezt a tevékenységet, de azt igen, hogy ez a jelenség nem fog eltűnni soha ... mert ezeket az X-eket a szervezet termeli ki folyamatosan. Remélem érthetően fogalmaztam ? Ennél egyszerűbben nem tudom leírni.

kingdom · http://blogjt.blog.hu/ 2017.03.27. 17:23:12

@Nemtalalt:
"Engem is.
Mintha Sátánt olvastam volna... Rá igaz is lehet minden állítás - szerintem."

Ha ez igaz lenne akkor a mit sem sejtő tesó Isten Sátánhoz vagy annak megbízottjához fordult volna segítségért és kapott tőle használható tanácsokat? Az, hogy valaki X lesz nem jelenti azt, hogy nem hisz Istenben, hanem már túl tudott lépni azon, hogy Istent kizárólag Jehova Tanúi birtokolják akik csak egy kis foltocskák a kereszténység 2000 éves történelmében, ugyan akkor maguknak tartják fent az egyedül megmentést hozó státuszt? Kérdem én milyen Isten az aki tojik 2000 év Isten kereső embereinek imáira és csak C.T Russell-ra képes beindulni ? Gondolkozz ember! Sokkal inkább a Tanúknál megtestesülő istenke az, aki gyanúra ad okot nem ,de?

kingdom · http://blogjt.blog.hu/ 2017.03.27. 17:35:22

Csak hangsúlyozom mert több esetben figyelmen kívül akarták hagyni a válaszomat.

Igen van ilyen, hogy valaki, aki miután rájött a szervezet hamis tanításaira, és a szellemi érettségének bizonyos fokán nem lép mások miatt !!!! Konkrétan az általam is ismert X, a népes családja miatt nem tette meg. Gyáva volt? Miért?
- Lehet ,hogy inkább nem akart ideg összeroppanást okozni.
Persze, hogy nem tud világ megváltást csinálni a lelepleződés esélye miatt, de lazán megtudja tartani kiváltságait és amikor lehetősége van, cselekszik bizonyos területeken, ahogy a sztoriban is le lett írva.
Meddig bírja csinálni személyesen így? Nem tudni. De maga a jelenség sokáig fennállhat, mivel ezeket az X-eket a szervezet termeli ki folyamatosan. ... És még valami, az X -testvér nem állítja, hogy soha nem bukhatna le. ...,de mindenesetre jól csinálja amit csinál. :)

Columba · http://jehovatanui.blog.hu/ 2017.03.27. 17:46:22

@kingdom: Ma olvastam az írást és a kommenteket is. Azt hiszem egy kicsit érteni vélem az itt kialakult vitát, ha le merhetek ilyet írni. :) Nekem az volt ebben az írásban ijesztő, hogy számomra és csak látszólag, de túlfeszíti az értelmezési kereteket, és nagyon könnyen lehet a fonákját kihallani a sorok között a leírt dolgoknak. És ha így olvassa valaki, akkor tényleg elég ijesztő értelmezések jönnek ki belőle. Gond nélkül átjött az elsődleges jelentés nekem, az allegória, és hogy számos ilyen személy létezhet tehát ez végül is egy tanmese, ha mondhatom ezt így, de nem kell nagyon mélyre ásni, hogy a felvázolt kép lehetséges másodjelentései is előjöjjenek. Ezek között több olyan van, ami nem hangzik valami jól. Szóval azt hiszem, X testvérnek lenni valami egészen különleges felelősséggel járhat, és könnyen balul is üthet ki, nem?

Ez számomra valahogy nem egészen az a viszonylag jól megfogható helyzet, amiről a mi blogunkon is jelent meg egy írás korábban, bár persze azonnal ez jutott eszembe róla. :)

jehovatanui.blog.hu/2015/03/08/egy_ven_beszamol_arrol_miert_marad_tevekeny_a_gyulekezetben

kingdom · http://blogjt.blog.hu/ 2017.03.27. 18:01:13

@Columba:
Köszönöm a posztotok link-jét., igen úgy érzem ő is X, aki a jelen poszt mondandójának szellemében tevékenykedik.

Mondod:
"Gond nélkül átjött az elsődleges jelentés nekem, az allegória ,... ez végül is egy tanmese, ha mondhatom ezt így, de nem kell nagyon mélyre ásni, hogy a felvázolt kép lehetséges másodjelentései is előjöjjenek. "

Tulajdonképen ezt néhányan nem vélték felismerni, és ez okozhatott galibát számukra. Kár. :)

Egyébként érdekes elgondolkozunk kik azok akiket leginkább felzaklat a sztori. A bennlévőket egyébként meg is érteném miért mondják azt amit, de akik kint vannak, már kevésbé. Ilyenkor megpróbálok okokat keresni és lélek búvárkodni megfejteni a talányt, de nem hiszem ,hogy sok értelme lenne. :(

keresemazutam 2017.03.27. 18:31:40

@kingdom: Átjön, hogy egy jelenségről szól! Nem vagyok felháborodva, és nyilván jobb ha valaki bent használ mintha kint árt! Azt viszont tanmese szinten is túlzásnak érzem:

"én vagyok, leszek a legbiztosabb pont az életedben.

Ez pedig elég öntelten hangzik:

"Természetesen van saját nevem is melynek hallatán sokakban talán félelemmel teljes tisztelet ébredne, "

Ezek az érdemek inkább Jézust illetik meg ! Szerintem.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2017.03.27. 18:39:46

@kingdom: ha már ennyire oda vagy az írásodért, megmutatnád, hogy hol olvashatom a posztban szereplő csoport " hazug szervezetet leleplező írásait"? Amelyek hatására "szinte gyülekezet méretű tömegek távoznak szervezettől"? És akik számára " a biblia nyitott könyv" ? Szívesen beszélgetnék velük

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2017.03.27. 18:42:18

@kingdom: "Az első kommentedet töröltem a szabályzatunk 6. pontjának megsértése miatt."
6. Nem hangozhatnak el személyeskedő kijelentések (pl.: "nem vagy elég alázatos"; "ilyen vagy olyan vagy"; "túl büszke vagy" és hasonlók).

"Kár, hogy nem lett kötve korhatárhoz az elolvashatósága egy nagy piros karikában. Mert ehhez úgy tűnik nem tudnak felnőni sokan. "

Csak nem...

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2017.03.27. 19:04:14

@t.csilla: "Úgy tűnik nem tudsz elszakadni az osztálytól :)"

Látod. :) Szeretem ezt a szót, ha nem kell iskolába járnom

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2017.03.27. 19:05:35

@keresemazutam: Úgy látszik, hogy az elkövetett baki megoldása helyett, inkább hangosabban kell mondani, hogy igazunk van, és akkor előbb utóbb valaki abbahagyja. :D

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2017.03.27. 19:09:01

@kingdom: Szóval a következő történt:

1, elolvastam a posztot
2, megfogalmaztam a kommentemben, hogy X testvér hazudik, vagy nem létezik.
3, Moderálva lettem személyeskedés miatt, mert megsértettem a poszt szereplőjét, akiről
4, kiderült, hogy nem is létezik,
5. Majd pedig gyermeteg gondolkodásúnak lettem titulálva, mert nem értettem meg elsőre, hogy X testvér nem létezik.

Jól foglaltam össze?

keresemazutam 2017.03.27. 20:00:21

@sefatias: Tudom ,hogy téged sem a jelenség zavar.Ez az irás olyan állitásokat tartalmaz ami remélhetőleg csak egy átgondolatlan fogalmazás eredménye és nem egy létező öntelt szemléletet tükröz!

Ezzel együtt minden lehetséges mértékü "X" tevékenységet tisztelek!

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2017.03.27. 20:02:09

@keresemazutam: Elég sok barátom van bent különböző kényszerű okok miatt. Sosem szólnám le őket.

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2017.03.27. 20:58:06

@Nemtalalt: Szervusz...Üdvözlünk a blogon,..Mármint ami a Nicknevedet érinti....De annyira emlékeztetsz ....Mintha már találkoztunk volna...Nem futottunk már össze valamelyik blogon...Csak nem jut az eszembe..De biztosan majd rájövök....Tudnál kérlek ebben nekem segíteni ?

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2017.03.29. 12:24:47

Mi lesz a kérdéseimmel, meg a megállapításaimmal??
süti beállítások módosítása